17 March, 2010

Kantor Pusat HPA di Indonesia

Kejayaan HPA di Malaysia nampaknya turut sama diikuti oleh negara jiran, Indonesia. Baru-baru ini pihak HPA Indonesia telah berjaya membuka pejabat baru. Berikut adalah berita penuh yang dipetik dari blog Pengarah Urusan dan GM Alwahida:


Sejak pengambilan pengurusan 100% (sudah 9 bulan) bisnis MLM HPA yang suatu masa dulu dilihat tidak berupaya berkembang subur kini telah menjadi tumpuan massa. AWMIT tidak mengambil masa yang lama untuk belajar dari pengurusan lama tetapi dilihat bergerak pantas dengan menubuhkan cawangan/cabang baru yang hingga kini berjumlah 15 cawangan berbeza dengan dahulu 2 cawangan sahaja dalam tempoh 10 tahun berniaga.

Perkembangan ini tidak berhenti di situ sahaja malah AWMIT mampu menyewa kantor baru yang lebih selesa di tingkat 8, Menara Salemba.

Penjualan juga terus meningkat memburu target 14 m dengan segera dan purata PBC yang diadakan sebanyak 75 kali sebulan di seluruh Indonesia. Situasi ini hanya akan ujud apabila ada kesefahaman antara anggota/ahli dengan pengurusan AWMIT.

Pak Multi dan Pak Yuliadi yang menjadi tunggak pegerakan tidak henti-henti memberikan semangat dengan bantuan penuh encik Abdul Ghani Saad yang dilantik khas sebagai GM Indonesia. Indonesia dan Borneo juga diletakkan di bawah pemantauan khas GM AWM(en Fisol).

Semoga Peniagaan HPA di bumi Indonesia akan menjadi pemangkin pembangunan ekonomi setempat dan menguatkan jaringan bisnis muslim di rantau ini. InsyaAllah.

Kepada Pengedar yang ingin menghubungi HPA Indonesia, mohon ke alamat seperti berikut:

PT AWMIT
Gedung Menara Salemba Jl Salemba Raya No 5
Lantai 8, Jakarta Pusat.
No Telp: +622139842950
No Fax : +622139842951
email: awmit@hpa-it.com

Website: http://www.hpa-it.com

No comments:

Post a Comment